رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری “فردخت” در کاشان

برپایی سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری “فردخت” در کاشان فرصت و ظرفیت مغتنمی برای توسعه و تقویت فعالیت های هنری در حوزه طراحی پوشاک و کمک به رونق اقتصاد هنر طراحی و دوخت به شمار می رود.

به منظور نیل به اهداف متعدد و زیربنایی این رویداد، ضمن لزوم همگرایی و انسجام دستگاه های متولی و بخش خصوصی، تبدیل ایده ها به محصولات و پشتیبانی از رویدادهای پژوهش محور یک ضرورت بنیادین است.

شایان ذکر است، سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری “فردخت” با موضوع رقابت طراحی و دوخت پوشش ایرانی اسلامی در قالب مانتو اجتماع و در بخش طراحی کالکشن خانواده و فرم مدارس دخترانه و پسرانه و همچنین بخش پژوهش و دانش بنیان برای آشنایی فارغ‌ التحصیلان و دانشجویان رشــته طــراحی و دوخت لبــاس اجرا می شود.

علاقه‌مندان به شرکت و رقابت در این جشنواره ملی می‌توانند تا 20 شهریور ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. زمان برپایی نمایشگاه ۱۶ تا ۲۱ مهر خواهد بود و اختتامیه این رویداد ۲۰ مهر همزمان با هفته وحدت برگزار خواهد شد.

خاطر نشان می شود، این مراسم روز یکشنبه 12 تیرماه با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان و طراحان حوزه مد و لباس به میزبانی خانه تاریخی عباسیان کاشان برگزار شد.

نویسنده: فردخت

دیدگاه‌ها

*
*